Obsługiwane przez usługę Blogger.
RSS

Z Zołzą pod jednym dachem...


     Nadeszła moja- czyli Dagmary kolej napisania czegoś konkretnego, dotyczącego naszego nowego domownika. Od kiedy pod nasz dach trafiła Zołza zdążyła już wściubić nosa w każdy kąt mieszkania (łącznie z łazienką do której pragnie wchodzić razem z nami) oraz spać w każdym z pokoi. Oprócz tego łazi za domownikami krok w krok łasząc się przez większość czasu. Gdy ma dosyć pieszczot chowa się za kanapą (miejsce dla nas raczej niedostępne) i radośnie merda ogonem uderzając w gipsową ścianę. Jest to dźwięk, który towarzyszy nam codziennie o czwartej nad ranem, kiedy Zołza się już wysypia i z radością zaczyna biegać po pokoju, jeść, czy właśnie wchodzić za łóżko z jednej strony i wychodzić z drugiej (długo tak potrafi).
   Mimo wszystko jest raczej psem bezproblemowym. Doskonale wie, że należy załatwiać się na dworze i nie niszczyć mebli. Podczas naszej nieobecności rozwija swoje zainteresowania i np. dowiaduje się najnowszych sensacji modowych zjadając katalog Bon Prixa, który okazuje się niestrawny (zapewne z powodu zawartości, która nie przypadła Zołzie do gustu).
  A dzisiaj byliśmy na popołudniowym spacerze wyjątkowo we czwórkę: Zołza, ja, Justyna i Jacek. Tutaj można obejrzeć szaleństwa Zołzy:


    Halo, halo - to ja Zołza, musiałam się wtrącić, bo Daga zapomniała napisać, że J&J (czyli Naczelna Zołza Rodziny i Jacek zwany również Tatikiem) - przynieśli mi dzisiaj kolejny prezencik. Powiedzieli, że są to szelki do nauki chodzenia na smyczy, jednak ja nieszczególnie w to wierzę. Jak dla mnie jest to po prostu wspaniały gryzak, do ostrzenia moich małych jeszcze ząbków :) Chociaż musicie przyznać, że prezentuję się w tych szelkach po prostu wspaniale:
     Aha.. chciałam jeszcze pokazać Wam skąd tutaj przyjechałam: 
Jak widać - tam też o mnie napisali! Ahh.. jaka jestem rozchwytywana :) 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komentarze:

de6v6il6 pisze...

Suczka tatika :P nie tylko podgryza ale i drapie :P

Prześlij komentarz