Obsługiwane przez usługę Blogger.
RSS

Zimowe newsy

 W środku lutego przyszła do nas śnieżna zima. Zołza jest zachwycona, bo wchodzi, we wszystkie największe zaspy w jakie tylko może i mokry śnieg nie jest jej straszny. 

 Nie mam aparatu, aby uwiecznić jej harce wśród śniegu i bardzo tego żałuję.
 Nauczyła się również podawać łapę ;] Chociaż z początku nie bardzo mogła pojąć w czym rzez, ale jak zrozumiała system podanie łapy=smakołyk, podaje łapę nawet wtedy, gdy jej o to nie prosimy licząc na smakołyk.
  Mama spuszcza ją ze smyczy, gdy spacerują na skwerku i stosuje ten sam mechanizm z przychodzeniem. Zołza również przychodzi niewołana i siada przy nodze czekając na jedzenie.


 a im bliżej wiosny tym bliżej kąpieli Zołzy, więc czekamy ;] 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 komentarze:

Kasia pisze...

czekamy ;) zapr. do mnie ;)

Anonimowy pisze...

Do mnie też przyszła śnieżna zima...Gratuluję nauczenia pieska podoawania łapy ^^

Katsuumi pisze...

No proszę, fajnie że udało się nauczyć psiaka komendy "łapa" :) u mnie już zima odeszła- mam nadzieję, że już na stałe (przynajmniej w tym sezonie). pozdrawiam i zapraszam- może masz chęć się poobserwować? ;)

mintelegance89 pisze...

szkoda, że nie zrobiłaś zdjęć:P

wiolka94 pisze...

U mnie też pies przychodzi na jedzenie ciągle ^^
Dziękuje za komentarz i zapraszam częściej :)

Zjawa pisze...

chyba wezmę aparat do Was następnym razem ^^

Kindzia pisze...

Blogi to świetna sprawa i można rozszerzać swoją wiedze. Lecze nie każdy blog jest konkretny, a ten jest na prawdę dobry, polecam!

Prześlij komentarz